måndag

nu är jag klar med allt som måste göras,klä på mig,sminka mig,platta håret,kolla igenom no:n(har prov idag,önska mig lycka till :) ) så snart ska jag gå och möta upp jennifer och sedan trampar vi iväg till skolan,efter skolan har jag träning och för en gångs skull känner jag mig pepp på der,haha. helgen har varit jätte bra,jennifer sov hos mig fredag-lördag,lördag-söndag och nu inatt kändes det lite ensamt utan henne :( lite kortfattat då :
fredag-jag och jennifer drog och träffade patrik,hade velat stanna längre men det var riktigt trevligt och mysigt!

lördag-var ute och cyklade lite på dagen,vi hade en vild natt ute och träffade lite sköna folk. :)

söndag-pluggadepluggadepluggade :p
jaja,nu måste jag dra,puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0