våffeldagen :)

hejhej,kom hem för en liten stund sen,gick hem ifrån skolan,dels för att jag inte orkade och dels för att jag inte mår bra :/ imorse låg jag och prata med jennifer i typ en timma,hon skulle inte heller gå till skolan,(intresse klubben antecknar :))juste,idag är det våffeldagen,vilket betyder att julle(julia) fyller fjorton,grattis grattis till dig! :)<3 dagens planer vr att träffa julia en snabbis och sen träna,men nu mår jag ju inte bra så vi får se hur dte blir med det..imorgon sover jag hos jennifer,det ska bli myys,och sen ¨på fredag ska jag,jennifer,amanda och evelina redovisa i skolan,det ska faktiskt bli lite kul,men nervöst ;) men nu ska jag ringa korv,hör kanske av mig senare,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0