tråklördag

hejsan :) idag har det varit en ganska tråkig lördag,jag har typ inte gjort någonting,pluggat so och lite så.tiden har verkligen gått jätte fort,första gången jag tittade på klockan var det 12 och nästa gång 4!(intresseklubben antecknar) vid sex tiden kom pappas kompisar hit och vid 7 gick vi typ till någon "show-grej" det var helt okej,vissa grejer var lite tråkig,menmen.jag skulle egentligen sovit över med jennifer idag,men det blev inte så :( tråkigttråkigt för det ville jag verkligen göra,men det kommer ju fler gånger :) imorgon ska jag göra klart so-hemprovet och sen kanske jag drar och handlar lite grejer,behöver bh bland annat :) men nu ska jag försöka hitta någon rolig film på tv,sen ska jg sova,hare bäst! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0