sommar

shit vad jag vill ha sommar,kommer ihåg i sommras,dagarna tillbringades på olika stränder med skönt folk,jag och jennifer låg och skrattade i gräset oräkligt många gånger,kvällarna tillbringades ute,speciellt med jennifer,haha(minns du?) ;) kommer ihåg dagen då jag,jennifer och lukas låg på min uteplats och rökte vattenpipa i flera timmar tills vi alla mådde illa haha! minns dagarna då man åkte till grönan och träffade massa människor,minns dagen då jag och charlie hade picknick ute i tanto och gav mat till uteliggare haha :P minns sommren,då var allt jävligt lätt :) shit vad jag vill ha sommar nu!
och jennifer,sommar 2009 kommer verkligen bli bäst,men vad som händer då är våran lilla hemlighet :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0