skola,bio och illamående

hello bloggen! :) idag har jag varit i skolan,var helt okej.sen gick jag hem och bara tog det lungt,skadade ju knät på träningen igår så jag hoppade över träningen idag för att "vila upp det" haha. så pappa frågde ifall jag vilje följa med på bio,han hade fått gratis biljetter.så vi gick på filmen : "marley och jag"och det var riktigt bra! men lite sorglig,men det rekomenderar jag till er alla :) nu på kvällen har jag bara pratat i telefon med jennifer,haha hon får mig alltid på bättre humör! :)<3 mådde sjukt illa men det har gått över nu, sen har jag duschat och lite så. men nu ska jag krypa ner i sängen och fortsätta samtala med jennifer,ni får ha det bäst så länge! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0