mina 2 "fobier"

hellu,kan inte sova så jag tänkte att jag kunde släng in ett litet inlägg om mina två största fobier,jag har nämligen fått frågan några gånger om jag är rädd för någonting.på den frågan kn jg svara: JA !
jag har alltid,eller så länge jag kan minnas varit livrädd för ormar,jag vet inte riktigt varför,så opålitliga,slingriga och bara allmänt äckliga!usch säger jg bara! sen på senaste åren har jag sakta men säkert byggt upp ett hat mot clowner.. jag har aldrig riktigt erkännt detta för mig själv lika starkt som med ormarna,men den finns där,rädslan alltså.

clownen manne är faktiskt mer än okej,men det är kanske bara för att jag växt upp med honom,men andra,nej fy faan.

dom e så skrämmande på ngt sätt,slut pratat om detta,dagens fråga : har du ngn fobi,och isånnafall mot vad? :)


Kommentarer
Postat av: a

jag hatar mörker,hehe (:

2009-03-08 @ 20:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0