måndag

har varit ute på en promenad med kaninen i skogen,riktigt mysigt faktiskt,man såg lyckan i hans ögon haha ;)
jag har haft jätte ont i mitt vänstra knä ngn vecka nu,och efterssom att jag åker till alperna på fredag(yeey!) så struntar jag nog i att träna den här veckan,vill inte att det ska bli värre..
dagens humör har verkligen varit deppigt,fick reda på en grej som verkligen gjorde mig ledsen,kanske tar upp det ngn annan gång..men nu ska jag nog sätta mig med lite läxor,eller som det alltid slutar..framför tv:n.. ;)<3

Kommentarer
Postat av: Linda

bra där frida! ;) haha Frida hälsar att färjan börjar idag. xD puss på DIG!

2009-03-30 @ 17:11:17
URL: http://lindawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0