godmorgon!

halloj,sorry för dålig uppdatering under helgen,har verkligen inte haft lust. snart ska jag till skolan,jag trodde jag började tio över åtta fast jag började tjugo över 9,skönt! i fredags sov jg hos min syster,vi kollade på film och hade kul :) sen på lördagen åkte vi till några vänner,det var verkligen jätte roligt! fast jag var ganska trött. sen igår var jg bara hemma och pluggde,städade/möblerade om rummet och lite så,har no prov idag,känns inte så bra,för jag kan det typ inte :/ 
haha, nu pratar dom om min skola på radion!! kulkul :D men nu ska jag fortsätta äta frukost och lte så,kanske hörs ikväll,PEACE <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad sa dom om din skola? :P

2009-03-17 @ 07:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0