fredag

hej allihopa! :) just nu sitter jag i mitt nystädade rum,helt nyduschad och fräsch,och som ett plus i kanten ligger en liten katt brevid mig och rullar runt och spinner :)allt känns ganska skönt just nu,förutom att jag inte orkat göra so.hemprovet,ska göras imorgon :/ haha,orkar inte skriva vad jag gjort dom senaste dagarna,inget intressant :P juste,idag har jag gjort närmre 200 situps!jag SKA få i ordning på kroppen,aja en bra börjar iallafall :)
just nu har vi gäster,men jag orkar inte vara social mera,haha sk nog lyssna på lite musik nu,kanske hörs senare,puss!

Kommentarer
Postat av: Julia

jag tycker personilgen det är en dålig idé att du ska försöka "få ordning på kroppen". det kan leda till nowhere liksom. du har ett exempel framför näsan.

2009-03-07 @ 19:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0