dålig uppdatering,

helluu,har vrit dålig uppdatering i helgen,har haft fullt upp!
fredag-
gick i skolan,sov över hos julia med vendela,hade det riktigt mys med mycket skratt och galna ideér!
Lördag-
dagen spenderades på stan med julia och vendela,på kvällen blev det en galen fest med massor med människor,skit kul! dock lite dåligt humör hos vissa,klagande grannar som tyckte vi lät för mycket,och tillslut gick även stereon sönder,men vad är en fest utan sånt?i slutändan blev det lyckat! :)
Söndag-
bara varit hemma och sovit igen alla timmar jag "missat" även pluggat matte..
 (det var min helg det,bilder kanske kommer senare) och ni missade väl inte earth hour?annars blir jag besviken ;)
men nu måste jag kolla igenom NO,sen sova,ni får ha det bäst! pusss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0