söndag :)

hej! idag har jag varit med jennifer,vi gick på bio och såg my bloody valentine 3D den var grym! fast skitläskig,vi satt typ och skrek och krossade varandras händer hela tiden haha.och jag älskar glasögonen vi fick :) sen när vi kom hem låg vi bara i hängmattan och sånt mys,haha hängmattan gick  av så jennifer flög typ en meter rakt ner i marken haha.tog massa bilder men ni får bara se några mohaha,och imorgon är dte sista skoldagen!gud vad skönt det ska bli med sommarlov,det kommer bli så sjukt roligt!! jag håller på att dö av hunger,har inte ätit någon middag för jag orkar inte fixa,menmen får bli en stoorfrukost istället ;) haha intesseklubben antecknar. men nu ska jag göra ansiktsmask och sen ska jag sova,skriver
 imorgon,puss och godnatt!
 1. 2.

1.hjärta
2. haha när hängmattan gick sönder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0