längesen!

hej bloggen,gud det var verkligen länge sen,eller några veckor sen men innan det var inte bloggen spec aktiv.tycker inte dte är så jätte kul att sitta inne och skriva när det är så fint väder ute och det typ ändå inte är några som läser..menmen,tänkte skriva ett litet inlägg iallafall.det här med sommarlov har börjat kännas som en vana,men till min förvåning såg jag att det börjat närma sig sitt slut :( men jag kommer ha dom bästa sista veckorna iallafall,för vet ni vad? jag och jennifer bebbo åker till rumänien den första augusti och stannar där i två veckor!! bara hon och jag,shit vad party!förstår ni att jag är lycklig :D<3
kommer kanske om jag orkar/vill uppdatera några gånger innan vi åker,och sen kommer det säkert en bildbomb från resan,hur låter det?
pusspuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0