tisdag

hejhej,idag har jag varit i skolan,rätt skön dag,slöjd,gympa(som jag missade) m.m efter skolan gick jag hem och tog det lungt.skulle ju egentligen ha tränat men det blev lite krångel så dte blev inte så idag,syndsynd :( så jag gick istället och mötte jennifer.trevligttrevligt,vi "tågluffade" som vanligt haha,idag träffade vi på en rolig gubbe,(vi lyckas alltid haha) han var tydligen finsk och verkade väääldigt påverkad,hehe.vi satt och pratade med han till slutstation,vi fick reda på att han var uteliggare och åkte tunnelbana för att få värme,han klagade på att det var så kallt stackarn..han var väldigt förvirrad och sa det mesta två gånger efter varandra x) han sa att han snart fyllde 80 år,men att ahn ville ringa sin mamma i finland..menmen slutpratat om det. nu har pappa gjort te och mackor till mig :) sen ska jag försöka sova,peace and love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0