tråååk

hejhej :) idag har jag typ inte gjort någonting förutom att jag åkte till farsta en stund,köpte lite underkläder,en nessesär(stavning?),sarvetter som tar bort smink och 1000 kg mat och grejer till kaninen och katten,haha :P sen solade jag cancerbox i 25 minuter också,blev typ ingen skillnad -_- jag var lite små skraj,lyckades gå in i rummet där det var sviin kallt och lät konstigt hela tiden,typ som om någon borrade,så brukar det ju inte vara ? :Pmenmen,nu på kvällen åkte mamma och pappa iväg på ngn middag,så får vara själv ikväll,kan vara rätt skönt ;) menmen,nu ska jag fortsätta lyssna på musik och njuta av lördagen,hej svejs! <3 juste! jennifer om du ser det här så ring mig,det är ngt fel så det går inte att ringa dig <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0