torsdag

hejhej,idag har jag varit i skolan,hade omprov i so som gick sådär,hann inte klart.sen gick jag,jennifer,amanda,evelina och lukas hem till amanda,hon skulle ta hål i örat :) vi satt typ och snacka lite medans amanda höll på att bedöva örat,haha och när evelina tryckte igenom nålen trodde alla att amanda skulle skrika,men nej.hon sa inte ett ljud,haha.sen satt vi typ bara och prata och så,sen drog vi ut.var ute ett tag och det var riktigt najs :) sen tog amanda bussen hem,men vi andra var ute ett tag till,sen blev det för kallt så alla drog hem,det var min dag,men nu ska jag äta,sen kolla film,peace <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej gumman, tack för ditt samtal igår, älskar dig så mycket. Jag kommer flytta "dit" på måndag så om du vill höras av innan det så säg till. Annars ligger det på wollmar yxkullsgatan 27b och jag e där i 2 veckor, ring mig eller något! pusspusspusss!

2009-01-23 @ 10:20:13
Postat av: frida

julia,älskar dig med,stöttar dig genom allt,hör av mig..lovar.. <3

2009-01-25 @ 00:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0