söndag

hej bloggen,idag vaknade jag vid halv ett tiden,var skönt att sova lite extra länge :) jag har typ inte gjort någonting förutom att följa med och handla mat,juste! fick en "skid jacka" av min käre far,kan ju vara bra att ha nu när vi ska till romme med skolan och sedan ska ju familjen till alperna i april,längat :D sedan ringde min syster emilie mig och berättade en rolig sak! :D hon sa att hon funtade starkt på att dra med mig på en utomlandresa! kanske kanarieöarna elr liknande,skulle ju inte vara fel.. :D skulle faktiskt vara skit kul,vi har nog aldrig varit utomlands tillsamans,alltså bara hon och jag :)<33men nu ska jag försöka plugga lite och ringa syster jennifer,hörs<3
haha hittade en lite random bild på emilie och hennes pojkvän på flygplatsen när dom kom hem efter sin halvårs resa :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha pressade ihop bilden lite så dom ser helt störda ut X)

2009-01-11 @ 18:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0