skola,stress,och brandbergen

idag har jag varit i skolan,skiit segt,förutom att jennifer var där :) hade bild prov,gick okey.sen efter skolan åkte jag till  gullmarsplan och träffade emilie(syster) vi åkte vidare till brandbergen och lämnade in hennes mobil på lagning,sen gick vi till johanna och elina,vi hade det jätte roligt,jag fick ett jätte gulligt armband av elina hon gjort på dagis :) haha när man skulle till deras lägenhet var man tvungen att gå upp för värsta is berget,haha så när vi nästan var uppe,halkade emilie,så flög hon på mig och vi gled ner för hela backen,hehe :P nu sitter jag och lyssnar på damian marley,hans musik är guld <3
peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0