nattugglor :D

helloooj sverige! nu sitter jag här i köket med jennifer brevid mig,vi har verkligen haft en toppen kväll ! :D vi har lagat mat,kollat på tv och haft skoj! sen ringde lukas och bad oss komma över,men vi pallade inte sitta inne,vi ville ut och det pallade inte han :P men vi kanske ska träffas imorgon,hahahaha jag och jennifer är verkligen på flumm humöööör!! HAHA :D ..hjadjkskdfi..nu går jennifer och rensar kylen som alltid,hon får alltid mat ryck mitt i natten -_-  men vafan,nu kom killarna tillbaka,dom som jennifer nämnde i sitt inlägg(jennnfer.blogg.se) står och vinkar och har sig :D
men nu ska vi kolla på sex and the city(som vanligt) tjocka oss och verkligen prata om ALLT,mer får ni inte veta :P
piss och kräm <3 slänger in en klockren bild på gammla klassen,då den var som bäst,och verkligen var sig själva! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0