livrädd

åh shit,,jag vet att jag inte måste,det finns ingen som tvingar mig,förutom jag själv.jag tvingar mig själv att gå dit,jag måste klara av att visa mitt stöd.är bara så rädd för hur allt kommer vara..jag vet ju innerst inne att det inte finns ngt att vara rädd för,det är inte ngn stor grej.men jag är bara rädd för hur du kommer se ut,har inte träffat dig på länge,är du så smal,blek och sårbar som jag föreställer mig? eller har jag fel,du kanske är precis den du var förut,exakt likadan.vem vet?jag måste bara sluta oroa mig,bara lyfta på röven och gå dit..

Kommentarer
Postat av: Julia

kom hit nu för fan! jag saknar dig mitt rövhål!

och den hette bengt<3

2009-01-31 @ 13:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0