kan inte komma på någon passande rubrik ?

heej,idag har jag inte gjort så mycket,duschat,kollat film,och målat/tapetserat som sjutton ! :P det blev tyvärr ingen resturang med syster idag,får bli i veckan istället.vid 9 tiden kännde jag för att gå ut,så jag erbjöd mig att gå och handla(?) så jag drog till konsum,handlade lite behövande grejer ocg gick hem,det var tjock dimma så jag såg knappt någonting när jag gick.sen gick självklart påsens handtag sönder precis utanför konsum så det var bara att bära påsen i "famnen"jag tror ärligt talat att ryggen gick av,haha.men nu ska jag faktist sova,det är ju skola imorgon -_-
 godnatt och sov sött! :) <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Men tjo Frida!!

Du har anledning att döda mig, kom på att jag har dina brallor här. Jag är HEMSKT ledsen, du ska få de snarast!! Massa pussar!

2009-01-27 @ 20:50:05
URL: http://fripie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0