..helvete..

sitter uppe och tänker,tänker på dig.hur allt bara har förändrats både för dig och för alla runt omkring,trodde aldrigaldrigaldrig att du skulle bli en av dom som skulle gå igenom detta..kollar på bilder från när vi var små,lyssnar på musik som påminner om dig,tänker på alla minnen,gråter mig igenom nätterna tills det blir morgon,ber till gud att allt detta bara är en av alla mardrömmar,men det är inte det,och det vet jag,detta är verkligheten,detta är allvar.varför kämpar du efter något som bara gör dig illa? kan du bara inte krypa ur ditt lilla skal,ut ur din trygghet,du måste förstå att det finns så mycket mer,så mycket mer än att svälta sig själv och räkna fetthalt i allt man äter,detta är inte ditt fel,detta är sammhällets fel,varför är det så? varför är begäret av att vara smal så starkt? vem har bestämt att smal är vacker? varför kan man bara inte acceptera sig själv och gå vidare,det är svårt och jag vet hur det är att hata sin egen kropp,men trodde aldrig att det skulle gå såhär långt,snälla lilla tjejen,kämpa dig upp,kämpa dig upp till ytan och förstå allvaret,jag älskar dig,jag är otroligt rädd,snälla..snälla..snälla..massa kärlek från din vän frida


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag älskar dig Frida.

2009-01-25 @ 19:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0