helgen startade bra :)

tjenare!

idag har jag varit i skolan som vanligt,efter det gick jag och jennifer hem till mig,och då drog lukas med även fast vi inte ville haha -_-,men det var kul,vi gjorde nudlar och bara chillade galet :D sen fick lukas damp och var nära på att döda min katt,fick göra hjärt och lungräddning,haha ne men nästan ;P sen fick vi nog av lukas och tvingade honom gå hehe,så vi följde han en bit,sen gick jag och jennifer hem igen och låg typ bara och pratade lite och så :) sen fick jag och pappa damp på varandra och jennifer fick tyvärr stå ut med allt skrikande,haha sorry <3 vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon,vill sola men vet inte om det blir så,kanske ska täffa storasyster på kvällen,får se.men nu ska jag göra mig iordning och kolla på ngn film,peace <3
juste! har tjatat hela kvällen på mamma om att jag ska få göra tungpiercing,men hon vägrade.. :/ men sen efter ngn timme sa hon att hon hade kollat upp ett ställe som verkar bra,så jag får hoppas på det bäst! weei :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0