00:42

hej alla,kom precis hem,varit ute på en "promenad" var tvungen att gå ut och rensa huvudet från alla konstiga tankar om hur allt är och hur allt egentligen borde vara,hoppas det går över någon gång så att jag bara kan få slappna av och kunna sova..när jag gick ut kändes mag värken bättre,men sen när jag gått en bit högg det till igen,fattar inte vad det är,först trodde jag bara det var mensen som spökade men det här känns helt annorlunda och fruktansvärt ont det konstiga är att det gör ont precis på/vid blindtarmen. aja,slut pratat om min jävla mage :D just nu sitter jag och smsar med syster jennifer,hon gör verkligen så att allt känns mycket bättre,och då menar jag allt..<333 ska försöka sova nu är verkligen trött,skriver ngt inlägg imorgon(idag)
massa kärlek<3 / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0