00:28

hejhej,idag har det varit en riktigt tråk-lördag,bara legat hemma och kollat på film.jag hjälpt mamma lite med att måla om i hallen,men usch jag tycker verkligen det blir fult -_-,senare på kvällen drog jag och mamma och bowlade och efter det åt vi på tomatis,haha. i fredags gick jag i skolan,sen åkte jag,jennifer,evelina och lukas in till gullmars och fixade lite saker,evelina lyckades tyvärr åka fast av en tunnelbane vakt när vi kröp under spärrarna,men hon sprang så det var lungt :P sen på kvällen gick jag och mötte jennifer,vi drog och handlade och hade galet kul på ica haha,sen drog vi hem och fixade middag och kollade tv,sen fick vi nog av varandra runt tolv tiden,så jag följde henne hem,vi hade verklgen en bra kväll!love you sis <3 imorgon(söndag) blir det väl det gammla vanliga,städa,duscha,plugga och så,sen på kvällen ska jag faktiskt på resturang med storasyster,myys :) men nu ska jag kolla film sen sova,hare bäst,gå på fest <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0