världens bästa födelsedag :)

hejhej :) igår fyllde jag som sagt år,hade det jätte bra.som jag skrev tidigare hade jennifer hittat på ngt fuffens haha.jag gick hem till henne och fick skiit fina blommor och choklad,tack gumman,du är väärldens bästa :) sedan skjutsade mamma oss och jag visste fortfarande inte vart vi skulle,sen stannade vi utanför en bowling hall,jag blev sjukt glad haha :) så vi spelade bowling ngn timma och hade skit kul,jennifer fick damp,sen rammlade vi och allt haha.tack gumman för bäästa presenten !! :)<33sen var jag tvungen att åka hem :( när jag var hemma kom linda hem till mig,jag fick en fina presenter,tack lindaay! <3 sen gick hon och då kom mina gäster,det var mysigt,kan berätta mer sen,måste dra till bajsskolan nu,har prov och redovisning som jag inte har övat ngt på :S önska mig lycka till! ;) puss

Kommentarer
Postat av: Julia

Fick du inte blommorna av mig? :)

2009-02-09 @ 17:54:31
Postat av: Anonym

juste! tack så jätte mycket gumman,har provat ringa dig jätte många gånger,men du svarar inte :/ <3

2009-02-10 @ 22:08:31
URL: http://ffreedom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0