skola,träning och telefonprat.

hejhej,idag har jag varit i skolan,riktigt skön dag,slöjd,gympa m.m fast jag saknar så klart min fina jennifer,stackarn som e sjuk..men hon kommer imorgon! så det e najs :) efter skolan bar det hem till sjuklingen,vi satt mest och pratade och hade allmänt mys.sen stack jag hem,packade och sen vidare och träna boxning,haha.det gick riktigt bra,linda var sjuk så jag fick gå själv,men träffade en jätte snäll tjej där som började för ca 2 veckor sedan.sen kom jag hem och nu är jag nyduschad och fräsch hihi :)har även bestämt att jag ska till julia imorgon,så det känns skönt,dock lte nervös för saker jag inte kan dra upp här i bloggen.men nu ska jag göra mig en smoothie(stavning?) som blir dagen middag,haha :D peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0