sjuk och jävlig :/

a usch,ni såg ju rubriken,ont i halsen,hosta,snorig och mensvärk,halleluja..nu har jag verkligen missbrukat té´,piggelin,tamponger,tofflor,täcken,film,nässpray och hostmedecin..borde egentligen sova men orkar inte,då kommer bara alla hopplösa tankar.har fått reda på att min kära moster(som bor i usa) är jätte sjuk och har fått diagnosen parkinson (?stavning?) jag orkar inte förklara vad det är,men kärlek till henne..tittar ut och ser snö,shit vad mycket snö!inte undra på varför jag blivit sjuk,är ju svinkallt.nej nu vill jag bli frisk,har ju sportlov.måste bli frisk! men nu ska jag krypa ner i min sköna säng och dricka té och titta på ngn film,puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0