långt inlägg

hej,idag har jag varit i skolan,tycker inte jag behöver skriva upp alla lektioner jag haft,känns så ointressant och tråkigt.efter skolan åkte jag till gullmarsplan och träffade syster,även elina och johanna(dom skulle åt samma håll) jag skulle som sagt träffa julia idag,syster följde med som "stöd"(orkar inte berätta varför och allt,hoppas ni förstår).vi gick av vid ngn väg som jag inte kommer ihåg namnet på,sen gick vi in i det stora "maria" huset,var riktigt nervös,vet inte varför.det var ju bara julia liksom?man var tvungen att ringa upp till massa personal och grejer för att få komma in,sen träffade jag julia,och hennes pappa Per.hon visade mig runt och vi pratade lite,sen var hon tvungen att äta så jag satt utanför med syster.allt var så konstigt,lukten,människorna,miljön och allt,så otroligt sårbara och tunna tjejer där,vissfår inte gå så dom åker rullstoll, så tragiskt..sen åkte syster hem och jag och julia gick på promenad,per var tvungen att gå bakom oss,dom fick inte lämna oss ensamma,så vi gick promenad sen sa vi hejdå och per skjutsade mig hem,eller först åkte vi och hämtade hans tjej,haha jag fick träffa henne innan julia.vi pratade lite och så,per är verkligen schysst,man kan typ prata om allt med han..haha på vägen hem pratade han i telefon "aa,visst,men först ska jag bara förbi en sväng och lämna lite kläder till gry forsell" haha som om det var det mest naturliga i världen x)
trodde jag var stark,men det första jag gjorde när jag kom hem var att släcka hela vardagsrummet,lägga mig under täcket och gråta hysteriskt.sen när mamma kom med mat blev jag så illamående att jag trodde jag skulle spy..förlåt för ett tråkigt och dystert inlägg,men jag gör det för min skull,skönt att skriva av sig lite. nu ska jag kolla på film,sen sova..om det går..
ta hand om er själva,puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tusen tack för att du hälsade på mig Frida<3 Ditt brev du lämnade var hur fint som helst! älskar dig så mycket och jag lämnar dig aldrig! pappa sa jättemycket fina grejer om dig och mamma med, du är fan världens bästa vän som tar dig så mycket tid att ringa mig och prata med mig och besöka mig och allt, you're the best<3

2009-02-07 @ 19:13:59
Postat av: Julia

frida! observera bara att jag inte är inlagd på Maria!!! det är för drog- och alkoholmissbrukare ;) haha

2009-02-08 @ 11:46:17
Postat av: Anonym

haha obs ! :P

2009-02-08 @ 12:50:55
URL: http://ffreedom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0