helgen

igår(söndag) träffade jag storasyster,vi var på bio,vi såg "benjamin buttons otroliga liv" den var bra fast väldigt lång,typ tre timmar,den handlar typ om en pojke som föds gammal,elr hu man ska säga,han blir yngre och yngre,istället för äldre,haha lite svårt att försklara men den är ganska specciell och rolig :)sen gick vi och åt på tacobar,brukar alltid göra läxor och sånt på söndagar så det var skönt att göra något roligt :) sen kom jag hem vid ungefär 9 tiden.idag gick jag hem ifrån skolan efter första lektionen,mådde jätte illa och hade ont i huvudet,men nu är det bättre :) idag har jag gjort tre matteläxor(låg efter) och engelska läxan som är till torsdag,stolt haha :) bruka alltid komma på sånt i "sista minuten" och sitta uppe på natten och plugga,så det är skönt att ha klart.ikväll måste jag nog jobba lite i matteboken,ligger efter :/ menmen,nu ska jag inte prata mer läxor. det verkar faktiskt som om jag kanske får pierca mig i tungan,hoppas verkligen det! :D men nu ska jag hjälpa mamma med maten,hare bäst !   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0