fredag

hej allihopa,sorry att jag inte skrivit ngt på flera dagar,har helt enkelt inte kännt för det,och jag har verkligen tröttnat på min design,ngn som kan hjälpa? aja,idag var det sista dagen i skolan innan lovet,ska verkligen bli grymt skönt ! idag har jag varit i skolan,sen vid 4/5 mötte jag upp jennifer,vi åkte runt lite och träffade lite folk,köpte godis och sedan drog vi hem för att ät middag(åt olika håll) sen efter maten träffades vi igen,myste lite och somnade typ på balkongen,grymt skönt haha :)sen kollade vi på let´s dance och myste lite till ;) men nu är jg hemma,sitter helt sleten i förstora mjukisbyxor och tubtop x) (intressant jag vet) ska fixa mig och sen sov,är grymt trött! men hoppas ni hr haft en lika najs fredag som jag :)
puss på er <3 (ska fixa roligare blogg snart,när jag får mobil=bilder,stå ut tills dess! haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0