fettisdagen

hejhej,idag har jag varit hos min storasyster,det var mysigt,vi låg mest bara i sängen och myste(missuppfatta inte!haha) kollade på film och lite så :) sen kom jag hem och åt middag,sen ringde alexandra och frågade om hon fick komma över och det gjorde hon,vi var ute lite och så,men nu har hon precis gått,typ en kvart sen.är ganska trött,har ont i huvudet.borde sova men jag vet inte,det känns så hopplöst egentligen,kan aldrig sova och när jag väl somnar drömmar jag konstiga och jobbiga drömmar,sedan vaknar jag,kollar runt i rummet och sedan somnar jag om igen(?) vet inte varför men gör så i vissa perioder,en sån period har börjat nu,vet inte om ngn fattar vad jag menar.
saknar jennifer syster,även ifall vi träffades nyss,hon är bäst.om du läser detta,vill jag säga att jag älskar dig syster <3.orkar inte skriva mer nu,peace
p.s juste! idag är det ju fettisdagen,:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0