annorlunda lördag

hejhej,idag har det verkligen varit en annorlunda lördag,vi hade nämligen öppet hus i skolan,suck..men vi började nio och slutade ett så det var väl så ok det kunde bli :P haha i maten fick man korv,och efterssom jag inte äter korv fick jag kycklingkorv,ingen höjdare men det funkade haha,(intresseklubben antecknar!)efter skolan åkte jag och mamma till stan,vi kollade runt lite,det är ju nämligen någon som fyller år imorgon (a) japp,fjorton fjuttiga år fyller jag =D vi var där till typ halv sju sen åkte vi hem,åt middag,kollade på melodifestivalen och nu sitter jag här,har faktiskt hunnit städa rummet också,det behövdes!imorgon träffar jag jennifer,hon har hittat på ngt fuffens att göra men jag har ingen aning om vad :) blir kul! sen på kvällen kommer släkt och vänner,men nej,nu måste jag nog plugga (lite) orkar inte göra det på födelsedagen ju ! :P kommer aldrig mer skriva i den här bloggen som tretton åring igen(snyft) haha,  peace <3

Kommentarer
Postat av: FELICIA

grattis på födelsedagen!!!! :D:D:D:D

2009-02-08 @ 20:28:54
URL: http://greendaygirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha tack så mycket!! :D

2009-02-10 @ 22:09:24
URL: http://ffreedom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0