alla hjärtans dag

hejhej,tänkte skriv lite om igår,(fredag) jag och jennifer sov över,vi gick upp klockan halv fem,eller vi gick typ aldrig och la oss haha ;) pappa körde oss till skolan och vi träffade klassen,såklart va just våran buss försenad..vi hade en helt okej bussresa men alla var typ skit trött och låg och sov.sen när vi kom frm fick vi köa i typ en timme för att få vår grejer(!?) vi höll på tt frys ihjäl,när vi åkt typ en backe fick jennifer skit ont i sin hand,hon skakadeoch kunde knappt röra den,vi sprang in på toaletten och försökte få bort det onda,jennifer grät och jag fick panik,ringde cristina(mamma) och hon sa hur vi skulle gör och så,det gick över och sen hade vi hysteriskt kul i backrn,hhaha! sen när vi var tvungna att åka hem,var vi helt vilse så vi fick fråga massa människor haha.vi kom typ 20 min försent menmen,sen i bussen fick jag och jennifer damp på lukas,calle och adam,dom la sig på oss,kröp under våra säten och allt haha så jävla jobbiga x) sen fick vi skjuts hem och jag somnde typ direkt när jag kom hem,åt inte ens middag haha :)idag är det alla hjärtans dag,deprimernde..haha blir väl så där deprimerad,sitter hemma och sörjer alla gamla ex. hha nä,men nu ska jag gå upp till globen en sväng,skriver mer ikväll,puss
p.s grattis jennifer!!!!(du vet till vad) haha :D

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, ni kom ju samtidigt som oss! xD Vi träffades vid dina sönderfrusna skor. :P

Puss o glad alla hjärtans dag <3

2009-02-14 @ 18:24:33
URL: http://lindawesterlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja men sen var vi tvungna att lämna in alla grejer och det tog typ kvart/tjugo min! :P

2009-02-15 @ 11:42:35
URL: http://ffredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0