"vecko uppdatering"

hejhej,har inte bloggat senaste dagarna,har faktiskt tröttnat på det,att slösa bort timmar på att sitta och berätta om vad man gjort på dagarna,läsa om andras liv och blablabla. haha ni kanske fattar vart jag vill komma ;)
men iallafall för att göra det jag precis pratat om så skriver jag lite om vad som hänt senatse dagarna i mitt otroligt intressanta liv..
måndag-ledig från skolan,hade sovit hos jennifer från söndagen så jag var mest där på måndagen,hade myys :)

tisdag-skolan började,jag och jennifer la oss på balkongen och solade och planerade inför valborg !

onsdag-skola,åkte hem till jennifer som stannat hemma,pratade lite snabbt och så,sen trodde jag att boxningen hade börjat men det hade den tydligen inte,helt mörkt och ingen var där :/ så jag drog över till dahrmark´s pratade lite och så,sen drog jag ut och cyklade lite ;)

torsdag-(idag)skolan,gick hem till linda,satt mest och pluggade/pratade och sedan drog jag till teatern :)

(fredag-skola,sen sova över hos stora syster och ha det mys! :))

det var lite smått om min vecka,har inte hänt ngt spec,kanske skriver ngt kort imrogon hos syster,hare bra! peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0