inte som jag hade tänkt..

ja,som ni ser på rubriken så blev verkligen inte min fredag som jag planerat,jag skulle ju sova över hos min stora syster och allt,men när jag kommer hem efter skolan ringer pappa upp mig och säger att min syster är på väg med ambulans till akuten. hennes arm hade gått ur led för andra gången,hon hade bara nyst(!?) så hade den "hoppat ur" så ambulans personalen fick typ bryta/knäcka tillbaka den :/ så mesta delen av min fredag spenderades på sjukhuset dåra,men sen drog jag över till jennifer med en liten påskpresent :D sen drog jag hem,lagade mat och bara myste med familjen,nu är jag verkligen trött,ska kanske till stan med jennifer imorgon,det blir roligt! men puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0